|
|
|
Novinky v patchi Vietcongu V1.20
- Anti-cheat proti zrychlovacímu hacku, anticheat proti libovolnému měnění zbraní a doplňování střeliva
- pokud bude použití cheatů zjištěno,
vygenerován dotyčný hráč bude zabit a všem hráčům se vypíše o tom zpráva i se jménem
narušitele.
- textový soubor s výsledky se generuje po skončení utkání. Může být
pomocí příkazu 'mpresult' (požadavek klanů).
- VC ženista - teď už skutečně dává střelivo (dřív to nefungovalo).
- vcded.exe - umožní založit dedicated server, aniž by hra kontrolovala CD.
- Vylepšené objevování - hráči už by neměli propadávat terénem.
- Opraveno: občas se nepřehrávaly zvuky explozí a výstřelů.
- Vylepšení rovnováhy a nastavení hodnot zbraní
(například M60 a Degtarev- jsou přesnější)
- Coop MP: mrtví AI nyní zahazují zbraně
- Když někoho zabijete, může nyní hráč posbírat jeho zbraň a veškerou munici ze země.
- Seznam internetových serverů se automaticky aktualizuje pouze poprvé
(aktualizace může trvat dost dlouho, a nechceme hráče nutit, aby čekal
pokaždé, když se vrací ze hry do menu).
- U serveru je nyní možnost zapnout rozmisťování beden s municí v modech
CTF A RW (ženistů bývá málo a stává se, že hráčům dochází střelivo.
Zásoby střeliva jsou umiťovány do blízkosti praporů.
- Kdykoliv má hráč v konzoli možnost rolovat nahoru nebo dolů pomocí PageUp/PageDown, vypíše se hint (hodně hráčů neví, že lze rolovat).
- Jméno serveru se vypisuje v 'TAB' okně.
- Do obecných možností byla přidána možnost přepínání míření (
aim switch) (někteří hráči si přáli používat tlačítko k míření jako přepínač
- podobně jako klekání).
- Do obecných možností byla přidána možnost zadat chování menu ve hře
(fullmouse/wheel&buttons/none) - hardcoroví hráčí chtějí mít možnost
rozhlížet se a střílet, i když zrovna zadávají příkazy.
- Nové MP skiny a pokrývky hlavy.
- Nový herní mód Storm RW
- Bahnar: lepší viditelnost.
- Na radaru se nyní spoluhráči zobrazují v barvách, odpovídajích povolání
(aby si každý snadno mohl najít medika)
Barvy povolání jsou následující:
Voják: zelená
Kulometčík: žlutá
Sniper: šedá
Zdravotník: fialová
Ženista: modrozelená
Radista: modrá
US pilot (v ATG): bílá
- Radar: když hráč volá medika/ženistu, jeho pozice se zvýrazní
všem medikům/ženistům.
- ATG: hráč po připojení musí čekat na skončení kola, než se může přidat.
- ATG: časový limit v možnostech serveru.
- Vylepšený systém hlasování.
- Délka doby, než se vypíše ukončení hlasování.
- Počty hlasů ANO a NE se při hlasování vypisují zároveň s celkovým
počtem hlasů.
- Opraveno vykreslování rostlin na ATI Radeon při zapnuté možnosti
"Set Anistropic Filtering". (Používalo se pro podvádění - nepřátelé byli
snáze viditelní.)
- Vylepšení v levelech (lepší místa respawnu, zásob munice)
- Podpora pro CTF v mapě Halong Port, podpora pro 16 hráčů
ve všech módech tamtéž (dříve 10).
- Podpora pro diváky (u serveru musí být zapnuta příkazem 'set srvspectators').
- Divák může být zvolen pouze na klientovi (tj. ne na serveru).
- Klávesy pro mód diváka:
- šipky doleva a doprava - přepínají mezi 'statickými
kamerami' / 'dynamickými kamerami' & 'hráči'
- šipky nahoru a dolů rolují mezi položkami ve zvoleném seznamu.
- myš otáčí kameru
- Num0 a Num1 zoomují
- pravé a levé myšítko pohybují dynamickou kamerou
(Shift pohyb zpomaluje, lomítko '/' zrychluje)
- ENTER přepíná zobrazení HUD diváka
- Replay - hráč může uložit právě probíhající hru v
diváckém módu a vytvořit tak replay: viz příkazy rpstart a rpend
- Mód Replay: viz příkaz rpload
- Klávesy pro mód Replay:
- platí všechny klávesy z módu diváka
- Num+ a Num- mění rychlost přehrávání
- Pause přeruší přehrávání
- Mezerník - spouští a zastavuje ukládání souborů .bmp na vybraných fps
(viz příkaz rpsetbmp)
- ATG pilot - opravena možnost mít dva (i více) pilotů ve hře
- Minimální hodnota pro idlekick (vyhození nečinného hráče)
byla změněna z 5 min. na 2 (požadavek adminů).
- Když se hra v módu CTF přepíná z inaktivního do aktivního módu:
- Všechny zahozené předměty se odstraní ze scény
- Všechny pasti jsou odstraněny
- Veškerá aktivní dělostřelecká podpora je zastavena.
- Screenshoty, vytvořené pomocí klávesy F2 se ukládají
do adresáře BMP, umístěného v kořenovém adresáři hry.
Implicitní umístění adresáře hry je C:\Program Files\Vietcong.
- Opravili jsme problémy, plynoucí z toho, že na jednom stroji
běžely dva servery. Pokud jsou oba v seznamu oblíbených, hráč se
vždy připojuje k první hře (problém definování hostitelských portů).
- Mód Vietnam - při přebíjení se zobrazuje počet zbývajících zásobníků.
- Startadmin - na správné vložení hesla jsou k dispozici pouze tři pokusy.
- Pasti: pokud je spoluhráč zabit pastí položenou hráčem, hráč není
označen za zabijáka spoluhráčů (team killer) a neodečítá se mu zabití.
Kromě toho se drát hráčem položené pasti zobrazuje spoluhráčům zblízka
viditelnou barvou.
- Hořící objekty byly v multiplayeru zakázány (způsobovaly příliš mnoho
různých problémů).
- Opraveno: pokud V CTF zabila exploze hráče, který držel vlajku,
objevil se s vlajkou a mohl pořád skórovat.
- Opraveno: umístění postavy vleže (jak hráč vidí ostatní hráče).
- Opraveno: C4 se nezobrazovala v inventáři mise The Last Stand
|
|
|
Vietcong Centrála
Vitajte na novej Scorpions Vietcong Centrále (VCC). Niektorý poznali tento web keď tu bola ešte len stránka o VC2. Ale tomu je koniec. Teraz tu je VC1, FA, RD/RS a VC2 modul. Nehovorím že updaty budú bývať každý deň ale budú bývať minimálne 2-krát týždene. Dúfam že sa časom dostaneme medzi najlepšie weby o Vietcongu.
Ján "J" Trenčanský
1.8.2008
Naše ikonka :
Přátelé:
|