Patch v1.20

01.04.2008 | Jindřich Rubeš

Novinky v patchi Vietcongu V1.20


- Anti-cheat proti zrychlovacímu hacku, anticheat proti libovolnému
měnění zbraní a doplňování střeliva
 
- pokud bude použití cheatů zjištěno, vygenerován dotyčný hráč bude zabit a všem hráčům se vypíše o tom zpráva i se jménem narušitele.

- textový soubor s výsledky se generuje po skončení utkání. Může být
pomocí příkazu 'mpresult' (požadavek klanů).

- VC ženista - teď už skutečně dává střelivo (dřív to nefungovalo).


- vcded.exe - umožní založit dedicated server, aniž by hra kontrolovala CD.

- Vylepšené objevování - hráči už by neměli propadávat terénem.

- Opraveno: občas se nepřehrávaly zvuky explozí a výstřelů.

- Vylepšení rovnováhy a nastavení hodnot zbraní
(například M60 a Degtarev- jsou přesnější)
- Coop MP: mrtví AI nyní zahazují zbraně

- Když někoho zabijete, může nyní hráč posbírat jeho zbraň a veškerou munici ze země.

- Seznam internetových serverů se automaticky aktualizuje pouze poprvé
(aktualizace může trvat dost dlouho, a nechceme hráče nutit, aby čekal pokaždé, když se vrací ze hry do menu).

- U serveru je nyní možnost zapnout rozmisťování beden s municí v modech
CTF A RW (ženistů bývá málo a stává se, že hráčům dochází střelivo.
Zásoby střeliva jsou umiťovány do blízkosti praporů.

- Kdykoliv má hráč v konzoli možnost rolovat nahoru nebo dolů pomocí PageUp/PageDown, vypíše se hint (hodně hráčů neví, že lze rolovat).

- Jméno serveru se vypisuje v 'TAB' okně.

- Do obecných možností byla přidána možnost přepínání míření ( aim switch) (někteří hráči si přáli používat tlačítko k míření jako přepínač - podobně jako klekání).

- Do obecných možností byla přidána možnost zadat chování menu ve hře (fullmouse/wheel&buttons/none) - hardcoroví hráčí chtějí mít možnost rozhlížet se a střílet, i když zrovna zadávají příkazy.

- Nové MP skiny a pokrývky hlavy.

- Nový herní mód Storm RW

- Bahnar: lepší viditelnost.

- Na radaru se nyní spoluhráči zobrazují v barvách, odpovídajích povolání (aby si každý snadno mohl najít medika)

Barvy povolání jsou následující:

Voják: zelená

Kulometčík: žlutá

Sniper: šedá

Zdravotník: fialová

Ženista: modrozelená

Radista: modrá

US pilot (v ATG): bílá

- Radar: když hráč volá medika/ženistu, jeho pozice se zvýrazní všem medikům/ženistům.

- ATG: hráč po připojení musí čekat na skončení kola, než se může přidat.

- ATG: časový limit v možnostech serveru.

- Vylepšený systém hlasování.

- Délka doby, než se vypíše ukončení hlasování.

- Počty hlasů ANO a NE se při hlasování vypisují zároveň s celkovým
počtem hlasů.

- Opraveno vykreslování rostlin na ATI Radeon při zapnuté možnosti
"Set Anistropic Filtering". (Používalo se pro podvádění - nepřátelé byli snáze viditelní.)

- Vylepšení v levelech (lepší místa respawnu, zásob munice)

- Podpora pro CTF v mapě Halong Port, podpora pro 16 hráčů ve všech módech tamtéž (dříve 10).

- Podpora pro diváky (u serveru musí být zapnuta příkazem 'set srvspectators').

- Divák může být zvolen pouze na klientovi (tj. ne na serveru).

- Klávesy pro mód diváka:

- šipky doleva a doprava - přepínají mezi 'statickými kamerami' / 'dynamickými kamerami' & 'hráči'

- šipky nahoru a dolů rolují mezi položkami ve zvoleném seznamu.

- myš otáčí kameru

- Num0 a Num1 zoomují

- pravé a levé myšítko pohybují dynamickou kamerou (Shift pohyb zpomaluje, lomítko '/' zrychluje)

- ENTER přepíná zobrazení HUD diváka

- Replay - hráč může uložit právě probíhající hru v diváckém módu a vytvořit tak replay: viz příkazy rpstart a rpend

- Mód Replay: viz příkaz rpload

- Klávesy pro mód Replay:

- platí všechny klávesy z módu diváka

- Num+ a Num- mění rychlost přehrávání

- Pause přeruší přehrávání

- Mezerník - spouští a zastavuje ukládání souborů .bmp na vybraných fps (viz příkaz rpsetbmp)

- ATG pilot - opravena možnost mít dva (i více) pilotů ve hře

- Minimální hodnota pro idlekick (vyhození nečinného hráče) byla změněna z 5 min. na 2 (požadavek adminů).

- Když se hra v módu CTF přepíná z inaktivního do aktivního módu:

- Všechny zahozené předměty se odstraní ze scény

- Všechny pasti jsou odstraněny

- Veškerá aktivní dělostřelecká podpora je zastavena.

- Screenshoty, vytvořené pomocí klávesy F2 se ukládají do adresáře BMP, umístěného v kořenovém adresáři hry. Implicitní umístění adresáře hry je C:\Program Files\Vietcong.

- Opravili jsme problémy, plynoucí z toho, že na jednom stroji běžely dva servery. Pokud jsou oba v seznamu oblíbených, hráč se vždy připojuje k první hře (problém definování hostitelských portů).

- Mód Vietnam - při přebíjení se zobrazuje počet zbývajících zásobníků.

- Startadmin - na správné vložení hesla jsou k dispozici pouze tři pokusy.

- Pasti: pokud je spoluhráč zabit pastí položenou hráčem, hráč není označen za zabijáka spoluhráčů (team killer) a neodečítá se mu zabití. Kromě toho se drát hráčem položené pasti zobrazuje spoluhráčům zblízka viditelnou barvou.

- Hořící objekty byly v multiplayeru zakázány (způsobovaly příliš mnoho různých problémů).

- Opraveno: pokud V CTF zabila exploze hráče, který držel vlajku, objevil se s vlajkou a mohl pořád skórovat.

- Opraveno: umístění postavy vleže (jak hráč vidí ostatní hráče).

- Opraveno: C4 se nezobrazovala v inventáři mise The Last Stand

 

Vietcong Centrála

Vitajte na novej Scorpions Vietcong Centrále (VCC). Niektorý poznali tento web keď tu bola ešte len stránka o VC2. Ale tomu je koniec. Teraz tu je VC1, FA, RD/RS a VC2 modul. Nehovorím že updaty budú bývať každý deň ale budú bývať minimálne 2-krát týždene. Dúfam že sa časom dostaneme medzi najlepšie weby o Vietcongu.

Ján "J" Trenčanský

1.8.2008